۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه

سبک ایرانی! یا زنده باد مخالفی که زر اضافه نزنه..!

" آزادی بیان " ایرانی: من آزادم که به جد و آباد و دین و مسلک تو ، همه رقم فحش کش دار بدم و تو هم حق داری که تشکر کنی ، ولی اگه بعنوان
اعتراض جیک بزنی ، معنیش اینه که یه جهان سومی بدبخت و بیکلاسی که
ولایت پذیری تا اعماق وجودت رخنه کرده...!


"عشق " ایرانی: مردان ما
نه تنها با اولین نگاه،بلکه در صورت لزوم با اولین تلفن یا اولین چت! نیز
عاشق می شوند و با اولین سکس،فارغ...!


" استراتژی " ایرانی: کسی اهل اینجورقرتی
 
 بازیهای فرنگی نیست ، ما فقط شعار میدیم و این وظیفه خود اون شعاراست که
 
یه راهی واسه تحقق خودشون پیدا کنن...! سی سال صبر کردیم، لازم باشه سیصد
 
سال دیگه هم صبر میکنیم ولی آلوده اینجور بی ناموسیا نمی شیم...!
                                                   


"اتحاد " ایرانی: دست دوستی ما به سمت 
شما دراز میشه ولی شرطش اینه که اول ماچش کنید بعبارت دیگه : در صورتی
شانس  اتحاد با من رو دارید که  بدلخواه من  ، فکر و رفتار کنید...!


" دوستی مجازی" ایرانی:  اون لحظه ای که اولین اختلاف 
نظر سیاسی پیدا بشه ، دوستان جون جونی ، ییهو تبدیل به دشمنان قسم خورده
میشن که بدون ذره ای تردید ، دوست سابقشون رو جیره خور و نفوذی خطاب میکنند...!
  
 "زنده باد مخالف من" ایرانی: مخالف من، اجازه داره به زندگی نکبت بارش   
ادامه بده ولی بشرطی که زر اضافی نزنه...! 

"تذکر مهم" ایرانی : دوستان توجه داشته باشند که موارد بالا قطعا راجع خیلی از ماها صادق نیست و به ضرورت طنز مطلب، مقادیری اغراق صورت گرفته ، پس جنبه ایرانیتون رو نشون بدید...(و در مورد تعداد معدودی، بهتره که نشونش ندن...!)

برچسب‌ها:

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی