۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه

ددرخواستهای حداقلی جنبش مردان! یا شرایط ما برای تداوم حمایت از جنبش!

ظاهرا در یکقدمی پیروزی نهائی قرار داریم و عنقریب و به شکل قضاقورتکی! محمود تیمش رو بر می داره و میره...!و ما نیز 6 ماهه به دنیا آمده و حس صبر کردن هم نداریم...، پس وقت آن رسیده که خرده حسابهای قدیمی رو صاف کرده و حقوق حقه خود را از رهبران جنبش...،البته که رهبر ما هستیم و اونا هیچ کاره هستن ولی برای اثبات اینکه جاسوس رژیم نیستند، لازم است که مطالبات زیر را برآورده سازند...!(هرچند اجرای تمام موارد نیز، باعث برائت آنان نخواهد شد،چرا که حق سی سال است که همیشه و فقط با ماست!)
(
1.حق انحصاری غر زدن! از زنان گرفته شود و غر زنندگان تحت پیگرد قضائی قرار گیرند (ترجیحا کهریزک)

2.زنان باید متعهد گردند که هیچگاه ما را با شوهر های مردم مقایسه نکنند و بعنوان مثال نگویند که : " خاک بر سر غورباقت کنن! شوهر آهو خانم واسش سرویس برلیان خریده...اونوقت تو چلغوز تیتانیمشم رو نمیتونی بخری...ملت شوهر کردن...، ما کتری برقی..! "

3.مادر زنهای دیو صفت قرنهاست که خون ما را در شیشه کرده اند و همواره روزها پشت سر ما صفحه گذاشته اند تا دخترانشان(همسران ما)، شبها چون شیر درنده به جان ما بزغاله های مظلوم بیفتند... پس خواهشمندیم آنها را اعدام و یا دست کم زندانی کنید!

4. لغو ظرف شستن اجباری و نیز جاروب و آشپزی برای مردان! ما مردان آفریده شده ایم تا لنگ بر لنگ انداخته بر کاناپه تکیه زده و ظرف سیم ثانیه برای تمام معضلات سیاسی،اقتصادی و اجتماعی کشور(و بلکه جهان) ، راهکار قطعی ارائه دهیم... استثمار ما در آشپزخانه ، خلاف تمام کنوانسیونهای حقوق بشر است!

5. آزادی برپایی مهمانیهای مجردی با بروبچ و حالو هول...! و نیز مجوز حضور در صفا سیتی بدون اینکه دم به دقیقه چک شویم و بگویند : " هیچ معلومه کدوم گوری هستی؟؟ "

6.عدم التزام ما به شستن جوراب و قرار دادنش در جای مخصوص (بزرگترین لذت برای یه مرد پرتاب جوراب به مقصدی نامعلوم است...!)
7.ما امضاء کنندگان بیانیه اخطار میدهیم که بهیچ وجه زیر بار قانون ننگین و غیر انسانی تقسیم 50-50 اموال بعد از طلاق نخواهیم رفت و موسوی باید در یانیه بعدی باین مهم توجه کند!

8.حق تماشای آزادانه و بی مزاحمت تمام مسابقات زنده و مرده لیگهای فوتبال از برتر تا دسته3 و از کالچو تا هندوراس... و نیز زنان باید تعهد دهند که دوشنبه شبها که 90 دارد هیچگونه توقعی(مجاز یا غیر مجاز!) از ما (دست کم ) تا ساعت 2 بامداد نداشته باشند!

9. از آنجا که در تمامی کتب علمی و فرهنگی از مقام شامخ مرد تجلیل شده( مانند "آن مرد آمد...آن مرد با اسب آمد " و یا " مردان خدا پرده پندار دریدند... " و یا " ای مرد نخور خربزه با پوست... کاین عادت یابوست... ") لذا دولت سبز آتی ، بایستی مقرری چرب و تپلی برای مردان و بعنوان قدردانی در نظر بگیرد!


پی نوشت (از بهرام) :
قابل توجه خیانتکاران زن ذلیل! تا دیر نشده به آغوش ما برگردید تا در در آزادی کامل با هم حالو هول کنیم!

پی نوشت دوم : بهتره قبل ازین که خواسته های ما ازینم رادیکال تر! نشده، بشون توجه بشه... بنده از موضع خیر خواهی صحبت میکنم...!


0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی